راهنمای خرید پیشبند بچه گانه

keywan hejrati مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

راهنمای خرید پیشبند بچه گانه

اگر به دنبال محصولی هستید که بتواند زندگی شما را ساده کند، به جای درستی آمده اید. بازار پر از انواع مختلفی از محصولات است که از نظر ویژگی ها و مشخصات متفاوت هستند. انتخاب پیش بند رنگ مناسب برای کودکان می تواند دردسرساز باشد. راهنمای خرید پیشبند بچه گانه  به شما کمک می کند تا پیش بند رنگی برای کودکان را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد. بچه‌ها می‌توانند از پیشبند نقاشی در آموزش نقاشی، فعالیت‌های کاردستی، جشن تولد DIY، یا در کلاس آموزش آشپزی یا سایر فعالیت‌های مهمانی با موضوع استفاده کنند. والدین دیگر نگران رنگ یا باقی مانده های لباس های ظریف و زیبای فرزندان خود نیستند.

همه ما می خواهیم یک محصول زیبا، محکم و بادوام انتخاب کنیم، اما محصولات زیادی در بازار موجود است که انتخاب یکی از آنها ممکن است گیج کننده باشد و نیاز به راهنمای خرید پیشبند بچه گانه داشته باشد. این مقاله به شما کمک می کند تا پیش بند رنگ مناسب برای کودکان را راحت تر انتخاب کنید. مواد ضد آب - پیش بند کودکان از مواد پلی استر با کیفیت بالا، WATERPTOOF، ضد پارگی، ضد ریزش ساخته شده است. بند قابل تنظیم - همراه با سگک پلاستیکی، می توانید آن را با توجه به قد بچه ها تنظیم کنید. کمربندهایی با طراحی ویژه که بلندتر از پیش بند بچه گانه معمولی است تا مناسب کودکان گروه های سنی بیشتر باشد.

کاراکتر شخصیتی

مورد بعدی در راهنمای خرید پیشبند بچه گانه این است که پیش بند سرآشپز کودک برای نقاشی، آموزش، آشپزی و پخت و پز و غیره مناسب است. این پیشبند هنرمندان را می توان برای جشن های تک شاخ، دوره های هنری، جشن تولد و تزیین جشن تم نیز استفاده کرد. هدیه عالی - در حین بازی خلاقانه یا در حین انجام فعالیت های هنری، حواس کودک خود را برانگیخته کنید. این پیش بند چاپی شایان ستایش هدیه ای عالی برای پسران و دخترانی است که عاشق بازی های خلاقانه و فعالیت های هنری هستند. لباس‌های هنری کودکان ما برای رنگ‌های آبرنگ و اسفنج کودکان ایده‌آل هستند. هنر ضدآب ما لباس‌های مخصوص بچه‌ها را می‌پوشاند. لباس‌های رنگ آمیزی برای کودکان نوپا برای بچه‌هایی که عاشق رنگ و نقاشی هستند عالی است و می‌تواند از آنها در برابر لکه شدن لباس محافظت کند.

 

مراقبت از پوشاک

مهمترین خاصیت پیش بند که در راهنمای خرید پیشبند بچه گانه میخوانید، مراقبت از لباس است.شستشوی ملایم با دست و ماشین در آب سرد، خشک کردن با حرارت کم. از سفید کننده ها یا مایعات شوینده قوی استفاده نکنید زیرا باعث پخش شدن رنگ می شود. تعداد ده تا دوازده پیش بند بچه برای استفاده روزانه شما کافی است و نیازهای مختلف کودک شما را برآورده می کند، رنگ ها و اندازه های مختلفی وجود دارد که می توانید با توجه به ترجیح کودک خود انتخاب کنید.

جنس خوب پیشبند بچه گانه

این پیشبند قابل تنظیم از پلی استر ساخته شده است، سبک وزن و بادوام است، به راحتی محو و شکسته نمی شود، پوشیدن آن راحت است و لباس های کودکان را در هنگام آشپزی، بازی، کار دستی، نقاشی و سایر فعالیت ها تمیز نگه می دارد.

اندازه مناسب

2 اندازه مختلف از پیش بند آشپز بچه ما وجود دارد، اندازه متوسط تقریباً است. 17 × 21 اینچ / 43.2 × 53.3 سانتی متر، و اندازه بزرگ تقریبا. 17 x 24 اینچ / 43.3 x 60.9 سانتی متر، پیش بند ها نیز قابل تنظیم هستند، شما می توانید کمربند بلند را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید. لطفا قبل از خرید سایز را بررسی کنید

طراحی متفکرانه

پیش بند نقاشی بچه ها با رنگ های زنده و روشن، ساده و زیبا طراحی شده است، جیب هایی در جلوی پیش بند وجود دارد که می توانید مقداری آب نبات، قلم مو، مداد یا موارد دیگر را در آن قرار دهید، لطفا توجه داشته باشید که اندازه متوسط برای آن توصیه می شود. کودکان 2-6 ساله، اندازه بزرگ برای کودکان 7-13 ساله

محل استفاده

این پیشبند بچه گانه قابل تنظیم برای بسیاری از فعالیت های داخل خانه، بیرون، خانه یا مدرسه، مانند کلاس های نقاشی، کلاس های صنایع دستی، کلاس های آشپزی یا پخت و پز، دکوراسیون DIY، مهمانی ها یا پوشیدن روزانه برای محافظت از بچه ها از کثیف مناسب است. پیشبند بچه برای آموزش نقاشی و آموزش آشپزی بسیار مناسب است، همچنین می تواند برای دوره های هنری، لباس های هالووین، وسایل نمایشی، جشن تولد و فعالیت های دوست داشتنی دکوراسیون جشن تم استفاده شود.

کیفیت و ایمن

مورد آخر که در راهنمای خرید پیشبند بچه گانه بررسی‌ می شود این است که مواد پلی استر صاف و ضد آب، بدون BPA ساخته شده است. پیشبند کودک نوپا قابل استفاده مکرر است و به راحتی با آب و صابون تمیز می شود. یا می توانید به سادگی دود را در ماشین لباسشویی بیندازید. هدیه کودک بودن خوب است. پیشبندهای نقاشی همگی از پارچه‌های نبافته با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که با پوست کودکان سازگار هستند، راحت و نرم، ضد آب و قابل تنفس هستند.محافظ ضد آب، شستشوی دستی، قابل شستشو با ماشین، به راحتی پاک می شود، لباس هنرمند برای تمیز کردن آسان برای کودکان فعالیت پروژه های هنری/کاردستی/نقاشی کثیف بزرگ

راهنمای خرید لباس بچه گانه

راهنمای خرید شلوار بچه گانه

راهنمای خرید بلوز بچه گانه

راهنمای خرید سرهمی بچه گانه

راهنمای خرید کلاه بچه گانه

راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه

راهنمای خرید جوراب بچه گانه

راهنمای خرید کفش بچه گانه

راهنمای خرید پیشبند بچه گانه

راهنمای خرید حوله نوزادی

راهنمای خرید پتو نوزادی

راهنمای خرید لباس زیر بچه گانه

راهنمای خرید کوله بچه گانه

راهنمای خرید کلاه و شال بچه گانه

ست بیمارستانی نوزاد چیست

لیست لوازم ضروری برای نوزاد

دیجی بی بی را بهتر بشناسید

 مجموعه دیجی بیبی مفتخر است با بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین ، پوشاکی با بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا برای شما عزیزان عرضه کند تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک رو میتوانید به راحتی از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام ما خریداری کنید.

لینک های مفید
نشانی