راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه

keywan hejrati مدت زمان مطالعه این مقاله : دقیقه

راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه

جوراب شلواری بچه گانه مات است، شفاف نیست، اما وزن آن ها معمولا سبک تر از ساق است. آنها از پنبه، مخلوط پنبه، نایلون، پلی استر، اکریلیک، یا Lycra/Spandex ساخته شده اند. آنها در طیف کاملی از رنگ ها و در الگوهای مختلف از راه راه های کلاسیک و نقطه های پولکا گرفته تا طرح های حیوانی، گل ها و طرح های عجیب و غریب برای تعطیلات وجود دارند. ما یک انتخاب بزرگ و گسترده از جوراب شلواری داریم، بنابراین ما نحوه انتخاب جوراب شلواری مناسب برای کودکان خود را یادداشت کردیم. به این ترتیب، پیدا کردن نوع جوراب شلواری مورد نظرتان آسان است. در ادامه راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه را به شما ارائه خواهیم داد.

جوراب شلواری بدون پا

در راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه اولین مورد که به آم جوراب شلواری بدون پا است، همانطور که از نامش پیداست، جوراب شلواری بدون پا است. آنها برای نوزادانی که تازه راه رفتن را شروع کرده اند ایده آل هستند. جوراب شلواری بدون پا اغلب توسط کودکان بزرگتر به عنوان بخشی از تجهیزات لازم در دو و میدانی و رقص استفاده می شود. برخی دارای رکاب هستند که بند موادی است که دور قوس پا می‌چرخد و از بالا رفتن بیش از حد جوراب شلواری جلوگیری می‌کند.

ساق پوش

ساق‌ها اجزای ارزشمند کمد لباس هر کودکی از کودکان نوپا گرفته تا دانش‌آموزان دبستانی هستند. آنها ناهموار، شیک و راحت هستند و می توانند پاهای بچه ها را در طول هر فعالیتی گرم و محافظت کنند. پس از یک سن خاص، شلوارهای ساق برای دختران بیشتر از پسرها محبوب هستند، اما سبک‌هایی وجود دارند که برای خشن‌ترین بچه‌ها از هر جنس مناسب هستند، همراه با انتخاب‌های تک‌جنسی فراوان.

اسکجینگ

درراهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه که به معرفی انواع جوراب شلواری می پردازیم حال نوبت اسکجینگ است. یک تنوع هوشمندانه و منحصر به فرد در شلوار استرچ، ایکجینگ دارای یک دامن متصل است که به پوشنده اجازه می دهد فقط یک لباس بپوشد که هم دامن و هم ساق دارد.اینها برای یک کودک پرمشغله و فعال که میخواهد کمی شیک بپوشد ایدهآل است.

جگینگ

جگینگ ها شلوارهایی هستند که شبیه شلوار جین تنگ ساخته می شوند. برخی از مواد ساق شلواری مانند مخلوط پنبه/اسپندکس ساخته شده اند و شبیه جین با جیب های جین و حلقه های کمربند ساخته شده اند، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از پارچه های جین و کشسان با مگس و جزئیات دیگر هستند که در شلوار جین یافت می شوند. این نوع جگینگ ها در واقع شلوار جین بسیار تنگ هستند.

 
   

جوراب شلواری و ساق پشم مرینو

جوراب شلواری و ساق پشم مرینو برای فصل زمستان ایده آل هستند. جوراب شلواری پشم مرینو اغلب اولین انتخاب والدین برای گرم نگه داشتن فرزندانشان در ماه های سرد پاییز و زمستان است. پشم مرینو برای کودکان کوچک ایده آل است زیرا به دمای بدن واکنش نشان می دهد، رطوبت را جذب می کند و بدون حساسیت است. ویژگی منحصر به فرد پشم مرینو این است که حتی در حین فعال ترین فعالیت ها پاهای شما را عرق نمی کند. این آن را برای هر بچه ای که دوست دارد در زمستان در خارج از خانه بازی کند، گزینه ای ایده آل است.

گرمکن

در انواع جوراب شلواری که در راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه بررسی کردیم آخرین‌مورد، گرمکن ساق پا است. این گرمکنجوراب بلند و بدون پا است که از مچ پا تا بالای زانو کشیده می شود. در دهه 1980 به عنوان بخشی از وسایل استاندارد برای رقص و ورزش هوازی، همه آنها در بین بچه ها از دوران کودکی تا مدرسه ابتدایی محبوب هستند. آنها پاهای کوچک را گرم نگه می دارند و از زانوها و لباس خزنده ها محافظت می کنند. آن ها در انواع رنگ ها و طرح های روشن و بازیگوش موجود هستند و برای پسران و دختران به طور یکسان پوشیده می شوند.

 
   

چگونه به درستی از جوراب شلواری مراقبت کنیم؟

بعد از خواندن راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه حال نوبت چگونگی نگهداری از جوراب شلواری رسیده است.

از آنجایی که جوراب شلواری ظریف است و بچه ها تمایل زیادی به پوشیدن آن دارند، به طور کلی توصیه می شود جوراب شلواری را با دست بشویید. بهترین دما برای این کار دمای اتاق 30 درجه است. اگر همچنان می خواهید جوراب شلواری را در ماشین لباسشویی بشویید، از ملایم ترین عملکرد شستشو استفاده کنید و برنامه آب سرد را انتخاب کنید. هنگام شستن در ماشین لباسشویی، باید از کیسه لباسشویی برای جوراب شلواری نازکتر نیز استفاده کنید تا آسیب نبینند.

برای جلوگیری از پارگی، جوراب شلواری را قبل از شستشو از داخل بچرخانید! به این ترتیب، جوراب شلواری کودکان شما دوام بیشتری خواهد داشت.

چگونه سایز مناسب کودک را انتخاب کنیم؟

سایزهای جوراب شلواری بچه گانه متناسب با قد کودک است و بر روی بسته بندی آن بر حسب سانتی متر مشخص شده است، مشابه سایز لباس. با این حال، اگر کودک کمی پاهای بلندتری داشته باشد، ارزش خرید جوراب شلواری بزرگ ‌تر را دارد تا راحت ‌تر روی پا بماند و پاره نشود یا غلت نخورد. جوراب شلواری زنانه در سایزهای XS، S و M نیز برای دختران قد بلند مناسب است. بسته بندی جوراب شلواری زنانه دارای جدول سایز بندی نیز می باشد که انتخاب سایز مناسب را آسان می کند. همانطور که قبلا ذکر شد، باید در نظر داشت که جوراب شلواری نخی طرح دار کمتر از جوراب شلواری پلی آمیدی کش می آید. بنابراین هنگام انتخاب سایز جوراب شلواری، جنس و ضخامت آنها قابل تامل است.

راهنمای خرید لباس بچه گانه

راهنمای خرید شلوار بچه گانه

راهنمای خرید بلوز بچه گانه

راهنمای خرید سرهمی بچه گانه

راهنمای خرید کلاه بچه گانه

راهنمای خرید جوراب شلواری بچه گانه

راهنمای خرید جوراب بچه گانه

راهنمای خرید کفش بچه گانه

راهنمای خرید پیشبند بچه گانه

راهنمای خرید حوله نوزادی

راهنمای خرید پتو نوزادی

راهنمای خرید لباس زیر بچه گانه

راهنمای خرید کوله بچه گانه

راهنمای خرید کلاه و شال بچه گانه

ست بیمارستانی نوزاد چیست

لیست لوازم ضروری برای نوزاد

دیجی بی بی را بهتر بشناسید

 مجموعه دیجی بیبی مفتخر است با بیش از ۱۵ سال تجربه در فروش لباس کودک و بیش از ۵ سال حضور در عرصه فروش آنلاین ، پوشاکی با بهترین کیفیت و از بهترین برند های روز دنیا برای شما عزیزان عرضه کند تنوعی شگفت انگیز از سرهمی و بلوز شلوار و اکسسوری ها و ملزومات کودک رو میتوانید به راحتی از طریق سایت و یا پیج اینستاگرام ما خریداری کنید.

لینک های مفید
نشانی